Zmiany regulaminu Tanienadawanie.pl
18 wrzesnia 2024 r.

W dniu 18 wrzesnia 2024 r. zmianie uległ regulamin serwisu Tanienadawanie.pl.

W §3 Usługi świadczone przez Tanienadawanie.pl punkt:
„6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, ETL (Geis), Poczty Polskiej, Ambro Express, GEODIS oraz InPost Paczkomaty, 15 dni roboczych dla firm Patron Service oraz RÖHLIG SUUS, 7 dni roboczych dla firmy InPost Kurier i 17 dni roboczych dla firmy Rhenus Logistics od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS, Ambro Express, GEODIS oraz Rhenus Logistics.” „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS, Ambro Express, GEODIS oraz Rhenus Logistics tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).”

został zmieniony na:
„6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, ETL (Geis), Poczty Polskiej, Ambro Express, GEODIS oraz InPost Paczkomaty, 15 dni roboczych dla firm Patron Service oraz RÖHLIG SUUS, 7 dni roboczych dla firmy InPost Kurier, 17 dni roboczych dla firmy Rhenus Logistics oraz 20 dni roboczych dla firmy Hellmann od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS, Ambro Express, GEODIS, Rhenus Logistics oraz Hellmann.” „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS, Ambro Express, GEODIS, Rhenus Logistics oraz Hellmann tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).”

2 października 2023 r.

W dniu 2 października 2023 r. zmianie uległ regulamin serwisu Tanienadawanie.pl.

W §3 Usługi świadczone przez Tanienadawanie.pl punkt:
„6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Poczty Polskiej, Ambro Express, GEODIS oraz InPost Paczkomaty, 15 dni roboczych dla firm Patron Service oraz RÖHLIG SUUS, 7 dni roboczych dla firmy InPost Kurier i 17 dni roboczych dla firmy Rhenus Logistics od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS, Ambro Express, GEODIS oraz Rhenus Logistics.” „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS, Ambro Express, GEODIS oraz Rhenus Logistics tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD). ”

został zmieniony na:
„6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, ETL (Geis), Poczty Polskiej, Ambro Express, GEODIS oraz InPost Paczkomaty, 15 dni roboczych dla firm Patron Service oraz RÖHLIG SUUS, 7 dni roboczych dla firmy InPost Kurier i 17 dni roboczych dla firmy Rhenus Logistics od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS, Ambro Express, GEODIS oraz Rhenus Logistics.” „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS, Ambro Express, GEODIS oraz Rhenus Logistics tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).”

22 maja 2023 r.

W dniu 22 maja 2023 r. zmianie uległ regulamin serwisu Tanienadawanie.pl.

W §3 Usługi świadczone przez Tanienadawanie.pl punkt:
„6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Poczty Polskiej, Ambro Express oraz InPost Paczkomaty, 15 dni roboczych dla firm Patron Service oraz RÖHLIG SUUS, 7 dni roboczych dla firmy InPost Kurier i 17 dni roboczych dla firmy Rhenus Logistics od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS, Ambro Express oraz Rhenus Logistics.” „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS, Ambro Express oraz Rhenus Logistics tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD). ”

został zmieniony na:
„6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Poczty Polskiej, Ambro Express, GEODIS oraz InPost Paczkomaty, 15 dni roboczych dla firm Patron Service oraz RÖHLIG SUUS, 7 dni roboczych dla firmy InPost Kurier i 17 dni roboczych dla firmy Rhenus Logistics od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS, Ambro Express, GEODIS, oraz Rhenus Logistics.” „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS, Ambro Express, GEODIS oraz Rhenus Logistics tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).”

23 stycznia 2023 r.

W dniu 23 stycznia 2023 r. zmianie uległ regulamin serwisu Tanienadawanie.pl.

W §1 Postanowienia Ogólne punkt:
„2c) Serwis – strona internetowa www.tanienadawanie.pl wraz z całą funkcjonalnością."

został zmieniony na:
„2c) Serwis – internetowa platforma handlowa www.tanienadawanie.pl wraz z całą funkcjonalnością."

28 lipca 2022 r.

W dniu 28 lipca 2022 r. zmianie uległ regulamin serwisu Tanienadawanie.pl.

W „§3 USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ TANIENADAWANIE.PL” punkt:

6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Poczty Polskiej, Ambro Express oraz InPost Paczkomaty, 15 dni roboczych dla firm Patron Service oraz RÖHLIG SUUS, 7 dni roboczych dla firmy InPost Kurier i 17 dni roboczych dla firmy Rhenus Logistics od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS, Ambro Express oraz Rhenus Logistics.

został zmieniony na:

6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Poczty Polskiej, Ambro Express oraz InPost Paczkomaty, 15 dni roboczych dla firmy Patron Service, 7 dni roboczych dla firmy InPost Kurier i 17 dni roboczych dla firmy Rhenus Logistics od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, Ambro Express oraz Rhenus Logistics.

W „§3 USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ TANIENADAWANIE.PL” punkt:

7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS, Ambro Express oraz Rhenus Logistics tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).

został zmieniony na:

7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, Ambro Express oraz Rhenus Logistics tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).

7 kwietnia 2022 r.

W dniu 7 kwietnia 2022 r. zmianie uległ regulamin serwisu Tanienadawanie.pl.

W §4 Ceny i płatności punkt:
„7. Usługodawca może obciążyć Klienta dodatkową opłatą za Usługę, jeżeli:

  • a) Klient podczas składania Zamówienia poda nieprawdziwe dane dotyczące Przesyłki.
  • b) Klient wprowadzi niewystarczające lub nieprawidłowe dane adresowe podczas składania Zamówienia.
  • c) Przesyłka ze względu na swoje właściwości uszkodzi inne przesyłki przyjęte do transportu przez Przewoźnika.
  • d) Klient bez porozumienia z Usługodawcą wyda Przewoźnikowi dyspozycję mającą wpływ na koszty Usługi.
  • e) W czasie transportu przesyłki Klienta zostanie wykonana przez Przewoźnika usługa zawarta w jego regulaminie, mająca wpływ na jej koszt.

został zmieniony na:

  • a) Klient podczas składania Zamówienia poda nieprawdziwe dane dotyczące Przesyłki.
  • b) Klient wprowadzi niewystarczające lub nieprawidłowe dane adresowe podczas składania Zamówienia.
  • c) Przesyłka ze względu na swoje właściwości uszkodzi inne przesyłki przyjęte do transportu przez Przewoźnika.
  • d) Klient bez porozumienia z Usługodawcą wyda Przewoźnikowi dyspozycję mającą wpływ na koszty Usługi.
  • e) W czasie transportu przesyłki Klienta zostanie wykonana przez Przewoźnika usługa zawarta w jego regulaminie, mająca wpływ na jej koszt.
  • f) Na fakturze rozliczeniowej, Przewoźnik doliczy dodatkową opłatę związaną z transportem Przesyłki.

W §2 Zamówienia punkt:
„1. Zamówienie składa się przez prawidłowe wypełnienie formularza w Serwisie. Proces składania Zamówienia musi być zakończony płatnością. Płatności można dokonać wpłacając pieniądze przez bramkę płatniczą DotPay lub PayU, dokonując wpłaty na konto przelewem tradycyjnym lub wykorzystując do tego środki z Konta Prepaid.”

został zmieniony na:
„1. Zamówienie składa się przez prawidłowe wypełnienie formularza w Serwisie. Proces składania Zamówienia musi być zakończony płatnością. Płatności można dokonać wpłacając pieniądze przez bramkę płatniczą Przelewy24 lub PayU, dokonując wpłaty na konto przelewem tradycyjnym lub wykorzystując do tego środki z Konta Prepaid.”

W §3 Usługi świadczone przez Tanienadawanie.pl punkt:
„5 a) DotPay. Jej operatorem jest firma Dotpay S.A. Na stronie internetowej www.dotpay.pl » dostępny jest regulamin określający mechanizm dokonywania płatności oraz sposób składania reklamacji.”

został zmieniony na:
„5 a) Przelewy24. Jej operatorem jest firma PayPro S.A. Na stronie internetowej www.przelewy24.pl dostępny jest regulamin określający mechanizm dokonywania płatności oraz sposób składania reklamacji.”

W §4 Ceny i płatności punkt:
„3 a) Płatność przez bramkę płatniczą DotPay lub PayU - Zamówienie zostaje przekazane do realizacji w chwili, gdy Serwis otrzyma informację o płatności z serwisu DotPay lub PayU.”

został zmieniony na:
„3 a) Płatność przez bramkę płatniczą Przelewy24 lub PayU - Zamówienie zostaje przekazane do realizacji w chwili, gdy Serwis otrzyma informację o płatności z serwisu Przelewy24 lub PayU.”

W §5 Odpowiedzialność punkt:
„6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne funkcjonowanie serwisu DotPay i PayU. Klient jest zobowiązany pokryć pełne koszty zamawianych Usług.”

został zmieniony na:
„6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne funkcjonowanie serwisu Przelewy24 i PayU. Klient jest zobowiązany pokryć pełne koszty zamawianych Usług.”

24 lutego 2022 r.

W dniu 24 lutego 2022 r. zmianie uległ regulamin serwisu Tanienadawanie.pl.

W §1 Postanowienia Ogólne punkt:
„2 m) Regulamin Przewoźnika – właściwy dla poszczególnych Przewoźników regulamin dostępny pod adresem:

został zmieniony na:

W §3 Usługi świadczone przez Tanienadawanie.pl punkt:
„6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Poczty Polskiej, Ambro Express oraz InPost Paczkomaty i 15 dni roboczych dla firm Patron Service oraz RÖHLIG SUUS i 7 dni roboczych dla firmy InPost Kurier od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express.”

został zmieniony na:
„6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Poczty Polskiej, Ambro Express oraz InPost Paczkomaty, 15 dni roboczych dla firm Patron Service oraz RÖHLIG SUUS, 7 dni roboczych dla firmy InPost Kurier i 17 dni roboczych dla firmy Rhenus Logistics od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS, Ambro Express oraz Rhenus Logistics.”

W §3 Usługi świadczone przez Tanienadawanie.pl punkt:
„7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).”

został zmieniony na:
„7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS, Ambro Express oraz Rhenus Logistics tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).”

9 września 2021 r.

W dniu 9 września 2021 r. zmianie uległ regulamin serwisu Tanienadawanie.pl.

W „§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE” punkt:

2. W regulaminie zostały użyte następujące definicje:

został zmieniony na:

W „§3 USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ TANIENADAWANIE.PL” punkt:

6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Poczty Polskiej, Ambro Express oraz InPost Paczkomaty i 15 dni roboczych dla firm Patron Service oraz RÖHLIG SUUS i 7 dni roboczych dla firmy InPost Kurier od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express.

został zmieniony na:

6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Poczty Polskiej, Ambro Express oraz InPost Paczkomaty i 15 dni roboczych dla firmy Patron Service i 7 dni roboczych dla firmy InPost Kurier od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską oraz Ambro Express.

W „§3 USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ TANIENADAWANIE.PL” punkt:

7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).

został zmieniony na:

7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską oraz Ambro Express tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).

11 MAJA 2021 r.

W dniu 11 maja 2021 r. zmianie uległ regulamin serwisu Tanienadawanie.pl.

W „§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE” punkt:

1. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług przez spółkę SPORT PRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Łąkowej 7b, 90-562 Łódź, KRS 0000818051, NIP 5783140055, REGON 385035856, e-mail: [email protected], właściciela serwisu internetowego www.tanienadawanie.pl.

został zmieniony na:

1. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług przez spółkę MJM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Żołnierzy i Armii Wojska Polskiego 10/B6, 81-383 Gdynia, KRS 0000880197, NIP 5862364205, REGON 388011388, e-mail: [email protected], właściciela serwisu internetowego www.tanienadawanie.pl.

W „§4 CENY I PŁATNOŚCI” punkt:

6. Klient może zażądać zwrotu środków zgromadzonych na Koncie Prepaid. Środki zostają przelane na wskazany rachunek bankowy. Żądanie zwrotu środków z Konta Prepaid musi być w formie pisemnej, wysłane na adres Tanienadawanie.pl ul. Łąkowa 7b, 90-562 Łódź. Jeżeli Usługodawca nie jest osobą fizyczną, zwrot środków nastąpi po przysłaniu pisemnego oświadczenia o otrzymaniu korekty faktury. Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 30 dni roboczych od spełnienia powyższych warunków, a jego wykonanie podlega opłacie operacyjnej za wypłatę środków z Konta Prepaid. Opłata naliczana jest zgodnie z cennikiem znajdującym się na koncie klienta.

został zmieniony na:

6. Klient może zażądać zwrotu środków zgromadzonych na Koncie Prepaid. Środki zostają przelane na wskazany rachunek bankowy. Żądanie zwrotu środków z Konta Prepaid musi być w formie pisemnej, wysłane na adres Tanienadawanie.pl ul. Żołnierzy i Armii Wojska Polskiego 10/B6, 81-383 Gdynia. Jeżeli Usługodawca nie jest osobą fizyczną, zwrot środków nastąpi po przysłaniu pisemnego oświadczenia o otrzymaniu korekty faktury. Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 30 dni roboczych od spełnienia powyższych warunków, a jego wykonanie podlega opłacie operacyjnej za wypłatę środków z Konta Prepaid. Opłata naliczana jest zgodnie z cennikiem znajdującym się na koncie klienta.

W „§8 ODSTĄPIENIE OD UMOWY” punkt:

3. W celu odstąpienia od umowy należy wysłać na adres Tanienadawanie.pl ul. Łąkowa 7b, 90-562 Łódź stosowne oświadczenie.

został zmieniony na:

3. W celu odstąpienia od umowy należy wysłać na adres Tanienadawanie.pl ul. Żołnierzy i Armii Wojska Polskiego 10/B6, 81-383 Gdynia stosowne oświadczenie.

18 lutego 2021 r.

W dniu 18 lutego 2021 r. zmianie uległ regulamin serwisu Tanienadawanie.pl.

W „§4 CENY I PŁATNOŚCI” dodano punkt:

12. Jeżeli w wyniku przeprowadzonej weryfikacji ze strony przewoźnika dojdą dodatkowe koszty, Klient zobowiązany jest ponieść pełną odpowiedzialność za szkodę poniesioną przez Usługodawcę z tego tytułu. Usługodawca po uzyskaniu informacji od przewoźnika może dokonać wystawienia faktury VAT obejmującej całość wyrządzonej szkody i wysłania jej do Klienta drogą mailową.

10 października 2020 r.

W dniu 10 pażdziernika 2020 r. zmianie uległ regulamin serwisu Tanienadawanie.pl.

W „§6 REKLAMACJE” punkt:

7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Przewoźnik wypłaca odszkodowanie za uszkodzenie, ubytek lub utratę przesyłki, a Usługodawca wypłaca reklamującemu wartość opłaty za Usługę.

został zmieniony na punkt:

7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Przewoźnik wypłaca odszkodowanie za uszkodzenie, ubytek lub utratę przesyłki, a Usługodawca wypłaca reklamującemu wartość opłaty za Usługę, pod warunkiem, że przewoźnik nie zwrócił opłaty wraz z odszkodowaniem.

W „§6 REKLAMACJE” dodano punkt:

9. Wszystkie środki zwracane z tytułu uznanych reklamacji, wracają na konto Prepaid.

5 października 2020 r.

W dniu 5 pażdziernika 2020 r. zmianie uległ regulamin serwisu Tanienadawanie.pl.

W „§3 USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ TANIENADAWANIE.PL” punkt:

6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Poczty Polskiej oraz Ambro Express i 15 dni roboczych dla firm Patron Service oraz RÖHLIG SUUS i 7 dni roboczych dla firmy InPost od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express.

został zmieniony na:

6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Poczty Polskiej, Ambro Express oraz InPost Paczkomaty i 15 dni roboczych dla firm Patron Service oraz RÖHLIG SUUS i 7 dni roboczych dla firmy InPost Kurier od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express.

19 września 2020 r.

W dniu 19 września 2020 r. zmianie uległ regulamin serwisu Tanienadawanie.pl.

W „§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE” punkt:

1. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług przez spółkę SPORT PRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy al. Grunwaldzkiej 77C/3A, 82-300 Elbląg, KRS 0000818051, NIP 5783140055, REGON 385035856, e-mail: [email protected], właściciela serwisu internetowego www.taniejniebedzie.pl.

został zmieniony na:

1. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług przez spółkę SPORT PRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Łąkowej 7b, 90-562 Łódź, KRS 0000818051, NIP 5783140055, REGON 385035856, e-mail: [email protected], właściciela serwisu internetowego www.tanienadawanie.pl.

W „§4 CENY I PŁATNOŚCI” punkt:

6. Klient może zażądać zwrotu środków zgromadzonych na Koncie Prepaid. Środki zostają przelane na wskazany rachunek bankowy. Żądanie zwrotu środków z Konta Prepaid musi być w formie pisemnej, wysłane na adres Taniejniebedzie.pl al. Grunwaldzka 77C/3A, 82-300 Elbląg. Jeżeli Usługodawca nie jest osobą fizyczną, zwrot środków nastąpi po przysłaniu pisemnego oświadczenia o otrzymaniu korekty faktury. Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 30 dni roboczych od spełnienia powyższych warunków, a jego wykonanie podlega opłacie operacyjnej za wypłatę środków z Konta Prepaid. Opłata naliczana jest zgodnie z cennikiem znajdującym się na koncie klienta.

został zmieniony na:

6. Klient może zażądać zwrotu środków zgromadzonych na Koncie Prepaid. Środki zostają przelane na wskazany rachunek bankowy. Żądanie zwrotu środków z Konta Prepaid musi być w formie pisemnej, wysłane na adres Tanienadawanie.pl ul. Łąkowa 7b, 90-562 Łódź. Jeżeli Usługodawca nie jest osobą fizyczną, zwrot środków nastąpi po przysłaniu pisemnego oświadczenia o otrzymaniu korekty faktury. Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 30 dni roboczych od spełnienia powyższych warunków, a jego wykonanie podlega opłacie operacyjnej za wypłatę środków z Konta Prepaid. Opłata naliczana jest zgodnie z cennikiem znajdującym się na koncie klienta.

W „§8 ODSTĄPIENIE OD UMOWY” punkt:

3. W celu odstąpienia od umowy należy wysłać na adres Taniejniebedzie.pl al. Grunwaldzka 77C/3A, 82-300 Elbląg stosowne oświadczenie.

został zmieniony na:

3. W celu odstąpienia od umowy należy wysłać na adres Tanienadawanie.pl ul. Łąkowa 7b, 90-562 Łódź stosowne oświadczenie.

W „§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE” punkt:

2. W regulaminie zostały użyte następujące definicje:

  • a) Usługodawca – właściciel serwisu Taniejniebedzie.pl.
  • (...)
  • c) Serwis – strona internetowa www.taniejniebedzie.pl wraz z całą funkcjonalnością.

został zmieniony na:

  • a) Usługodawca – właściciel serwisu Tanienadawanie.pl.
  • (...)
  • c) Serwis – strona internetowa www.tanienadawanie.pl wraz z całą funkcjonalnością.
17 sierpnia 2020 r.

W dniu 17 sierpnia 2020 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§4 CENY I PŁATNOŚCI” punkt:

6. Klient może zażądać zwrotu środków zgromadzonych na Koncie Prepaid. Środki zostają przelane na wskazany rachunek bankowy. Żądanie zwrotu środków z Konta Prepaid musi być w formie pisemnej, wysłane na adres Taniejniebedzie.pl al. Grunwaldzka 77C/3A, 82-300 Elbląg. Jeżeli Usługodawca nie jest osobą fizyczną, zwrot środków nastąpi po przysłaniu pisemnego oświadczenia o otrzymaniu korekty faktury. Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 30 dni roboczych od spełnienia powyższych warunków.

został zmieniony na:

6. Klient może zażądać zwrotu środków zgromadzonych na Koncie Prepaid. Środki zostają przelane na wskazany rachunek bankowy. Żądanie zwrotu środków z Konta Prepaid musi być w formie pisemnej, wysłane na adres Taniejniebedzie.pl al. Grunwaldzka 77C/3A, 82-300 Elbląg. Jeżeli Usługodawca nie jest osobą fizyczną, zwrot środków nastąpi po przysłaniu pisemnego oświadczenia o otrzymaniu korekty faktury. Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 30 dni roboczych od spełnienia powyższych warunków, a jego wykonanie podlega opłacie operacyjnej za wypłatę środków z Konta Prepaid. Opłata naliczana jest zgodnie z cennikiem znajdującym się na koncie klienta.

18 lutego 2021 r.

W dniu 18 lutego 2021 r. zmianie uległ regulamin serwisu Tanienadawanie.pl.

W „§4 CENY I PŁATNOŚCI” dodano punkt:

12. Jeżeli w wyniku przeprowadzonej weryfikacji ze strony przewoźnika dojdą dodatkowe koszty, Klient zobowiązany jest ponieść pełną odpowiedzialność za szkodę poniesioną przez Usługodawcę z tego tytułu. Usługodawca po uzyskaniu informacji od przewoźnika może dokonać wystawienia faktury VAT obejmującej całość wyrządzonej szkody i wysłania jej do Klienta drogą mailową.

7 stycznia 2020 r.

W dniu 7 stycznia 2020 r. zmianie uległ regulamin serwisu Tanienadawanie.pl.

W „§6 REKLAMACJE” punkt:

7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Przewoźnik wypłaca odszkodowanie za uszkodzenie, ubytek lub utratę przesyłki, a Usługodawca wypłaca reklamującemu wartość opłaty za Usługę.

został zmieniony na punkt:

7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Przewoźnik wypłaca odszkodowanie za uszkodzenie, ubytek lub utratę przesyłki, a Usługodawca wypłaca reklamującemu wartość opłaty za Usługę, pod warunkiem, że przewoźnik nie zwrócił opłaty wraz z odszkodowaniem.

W „§6 REKLAMACJE” dodano punkt:

9. Wszystkie środki zwracane z tytułu uznanych reklamacji, wracają na konto Prepaid.

22 października 2020 r.

W dniu 22 pażdziernika 2020 r. zmianie uległ regulamin serwisu Tanienadawanie.pl.

W „§3 USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ TANIENADAWANIE.PL” punkt:

6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Poczty Polskiej oraz Ambro Express i 15 dni roboczych dla firm Patron Service oraz RÖHLIG SUUS i 7 dni roboczych dla firmy InPost od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express.

został zmieniony na:

6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Poczty Polskiej, Ambro Express oraz InPost Paczkomaty i 15 dni roboczych dla firm Patron Service oraz RÖHLIG SUUS i 7 dni roboczych dla firmy InPost Kurier od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express.

19 września 2020 r.

W dniu 19 września 2020 r. zmianie uległ regulamin serwisu Tanienadawanie.pl.

W „§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE” punkt:

1. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług przez spółkę SPORT PRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy al. Grunwaldzkiej 77C/3A, 82-300 Elbląg, KRS 0000818051, NIP 5783140055, REGON 385035856, e-mail: [email protected], właściciela serwisu internetowego www.taniejniebedzie.pl.

został zmieniony na:

1. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług przez spółkę SPORT PRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Łąkowej 7b, 90-562 Łódź, KRS 0000818051, NIP 5783140055, REGON 385035856, e-mail: [email protected], właściciela serwisu internetowego www.tanienadawanie.pl.

W „§4 CENY I PŁATNOŚCI” punkt:

6. Klient może zażądać zwrotu środków zgromadzonych na Koncie Prepaid. Środki zostają przelane na wskazany rachunek bankowy. Żądanie zwrotu środków z Konta Prepaid musi być w formie pisemnej, wysłane na adres Taniejniebedzie.pl al. Grunwaldzka 77C/3A, 82-300 Elbląg. Jeżeli Usługodawca nie jest osobą fizyczną, zwrot środków nastąpi po przysłaniu pisemnego oświadczenia o otrzymaniu korekty faktury. Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 30 dni roboczych od spełnienia powyższych warunków, a jego wykonanie podlega opłacie operacyjnej za wypłatę środków z Konta Prepaid. Opłata naliczana jest zgodnie z cennikiem znajdującym się na koncie klienta.

został zmieniony na:

6. Klient może zażądać zwrotu środków zgromadzonych na Koncie Prepaid. Środki zostają przelane na wskazany rachunek bankowy. Żądanie zwrotu środków z Konta Prepaid musi być w formie pisemnej, wysłane na adres Tanienadawanie.pl ul. Łąkowa 7b, 90-562 Łódź. Jeżeli Usługodawca nie jest osobą fizyczną, zwrot środków nastąpi po przysłaniu pisemnego oświadczenia o otrzymaniu korekty faktury. Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 30 dni roboczych od spełnienia powyższych warunków, a jego wykonanie podlega opłacie operacyjnej za wypłatę środków z Konta Prepaid. Opłata naliczana jest zgodnie z cennikiem znajdującym się na koncie klienta.

W „§8 ODSTĄPIENIE OD UMOWY” punkt:

3. W celu odstąpienia od umowy należy wysłać na adres Taniejniebedzie.pl al. Grunwaldzka 77C/3A, 82-300 Elbląg stosowne oświadczenie.

został zmieniony na:

3. W celu odstąpienia od umowy należy wysłać na adres Tanienadawanie.pl ul. Łąkowa 7b, 90-562 Łódź stosowne oświadczenie.

W „§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE” punkt:

2. W regulaminie zostały użyte następujące definicje:

  • a) Usługodawca – właściciel serwisu Taniejniebedzie.pl.
  • (...)
  • c) Serwis – strona internetowa www.taniejniebedzie.pl wraz z całą funkcjonalnością.

został zmieniony na:

  • a) Usługodawca – właściciel serwisu Tanienadawanie.pl.
  • (...)
  • c) Serwis – strona internetowa www.tanienadawanie.pl wraz z całą funkcjonalnością.
17 sierpnia 2020 r.

W dniu 17 sierpnia 2020 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§4 CENY I PŁATNOŚCI” punkt:

6. Klient może zażądać zwrotu środków zgromadzonych na Koncie Prepaid. Środki zostają przelane na wskazany rachunek bankowy. Żądanie zwrotu środków z Konta Prepaid musi być w formie pisemnej, wysłane na adres Taniejniebedzie.pl al. Grunwaldzka 77C/3A, 82-300 Elbląg. Jeżeli Usługodawca nie jest osobą fizyczną, zwrot środków nastąpi po przysłaniu pisemnego oświadczenia o otrzymaniu korekty faktury. Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 30 dni roboczych od spełnienia powyższych warunków.

został zmieniony na:

6. Klient może zażądać zwrotu środków zgromadzonych na Koncie Prepaid. Środki zostają przelane na wskazany rachunek bankowy. Żądanie zwrotu środków z Konta Prepaid musi być w formie pisemnej, wysłane na adres Taniejniebedzie.pl al. Grunwaldzka 77C/3A, 82-300 Elbląg. Jeżeli Usługodawca nie jest osobą fizyczną, zwrot środków nastąpi po przysłaniu pisemnego oświadczenia o otrzymaniu korekty faktury. Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 30 dni roboczych od spełnienia powyższych warunków, a jego wykonanie podlega opłacie operacyjnej za wypłatę środków z Konta Prepaid. Opłata naliczana jest zgodnie z cennikiem znajdującym się na koncie klienta.

22 maja 2020 r.

W dniu 22 maja 2020 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§4 CENY I PŁATNOŚCI” dodano punkt:

e) W czasie transportu przesyłki Klienta zostanie wykonana przez Przewoźnika usługa zawarta w jego regulaminie, mająca wpływ na jej koszt.

28 lutego 2020 r.

W dniu 28 lutego 2020 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE” punkt:

1. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług przez spółkę CWK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy al. Grunwaldzkiej 77C/3A, 82-300 Elbląg, KRS 0000661744, NIP 5783123588, REGON 366475426, e-mail: [email protected], właściciela serwisu internetowego www.taniejniebedzie.pl.

został zmieniony na:

1. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług przez spółkę SPORT PRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy al. Grunwaldzkiej 77C/3A, 82-300 Elbląg, KRS 0000818051, NIP 5783140055, REGON 385035856, e-mail: [email protected], właściciela serwisu internetowego www.taniejniebedzie.pl.

19 lutego 2020 r.

W dniu 19 lutego 2020 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE” dodano punkt:

6. Klient nie może dokonać cesji praw ani obowiązków wynikających z niniejszej umowy na rzecz innej osoby lub podmiotu bez uzyskania pisemnej zgody Usługodawcy.

W „§9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE” punkt:

6. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

został zmieniony na punkt:

7. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

30 grudnia 2019 r.

W dniu 30 grudnia 2019 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§2 ZAMÓWIENIA” punkt:

5. Wszystkie dane wpisane podczas składania Zamówienia muszą być rzetelne i zgodnie ze stanem faktycznym. Dotyczy to szczególnie wymiarów, wagi, zawartości oraz sposobu zapakowania Przesyłki. W przypadku podania nieprawidłowych danych Przewoźnik może odmówić odbioru Przesyłki oraz mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty zgodnie z Cennikiem. W przypadku znacznych niezgodności danych z formularza z rzeczywistymi danymi Klienta może zostać naliczona dodatkowa opłata, zgodnie z Regulaminem Przewoźnika.

został zmieniony na:

5. Wszystkie dane wpisane podczas składania Zamówienia muszą być rzetelne i zgodnie ze stanem faktycznym. Dotyczy to szczególnie wymiarów, wagi, zawartości oraz sposobu zapakowania Przesyłki. W przypadku podania nieprawidłowych danych Przewoźnik może odmówić odbioru Przesyłki oraz mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty zgodnie z Cennikiem. Klient wyraża zgodę na weryfikację przesyłki bez jego obecności. W przypadku znacznych niezgodności danych z formularza z rzeczywistymi danymi Klienta może zostać naliczona dodatkowa opłata, zgodnie z Regulaminem Przewoźnika.

6 grudnia 2019 r.

W dniu 6 grudnia 2019 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE” punkt:
„2 m) Regulamin Przewoźnika – właściwy dla poszczególnych Przewoźników regulamin dostępny pod adresem:

został zmieniony na:

W „§3 USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ TANIEJNIEBEDZIE.PL” punkt:

6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Poczty Polskiej oraz Ambro Express i 15 dni roboczych dla firm InPost, K-EX (Geis Parcel), Patron Service oraz RÖHLIG SUUS od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express.

został zmieniony na:

6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Poczty Polskiej oraz Ambro Express i 15 dni roboczych dla firm Patron Service oraz RÖHLIG SUUS i 7 dni roboczych dla firmy InPost od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express.

W „§3 USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ TANIEJNIEBEDZIE.PL” punkt:

7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).

został zmieniony na:

7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).

W „§9 Postanowienia końcowe” dodano punkt:

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

17 czerwca 2019 r.

W dniu 17 czerwca 2019 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§4 Ceny i Płatności” punkt:
„7. Usługodawca może obciążyć Klienta dodatkową opłatą za Usługę, jeżeli:

  • a) Klient podczas składania Zamówienia poda nieprawdziwe dane dotyczące Przesyłki.
  • b) Klient wprowadzi niewystarczające lub nieprawidłowe dane adresowe podczas składania Zamówienia.
  • c) Przesyłka ze względu na swoje właściwości uszkodzi inne przesyłki przyjęte do transportu przez Przewoźnika.
  • d) Klient bez porozumienia z Usługodawcą wyda Przewoźnikowi dyspozycję mającą wpływ na koszty Usługi.

Wysokość opłat dodatkowych określa CENNIK ». Jeżeli w Cenniku nie ma wyszczególnionej opłaty dodatkowej za opisane wyżej zdarzenia, zastosowanie ma cennik umieszczony na stronach internetowych Przewoźników. W szczególnych przypadkach, wartość opłaty dodatkowej będzie ustalana na podstawie wystawionej Usługodawcy faktury przez Przewoźnika, zawierającej przedmiotową opłatę.”

został zmieniony na:
„7. Usługodawca może obciążyć Klienta dodatkową opłatą za Usługę, jeżeli:

  • a) Klient podczas składania Zamówienia poda nieprawdziwe dane dotyczące Przesyłki.
  • b) Klient wprowadzi niewystarczające lub nieprawidłowe dane adresowe podczas składania Zamówienia.
  • c) Przesyłka ze względu na swoje właściwości uszkodzi inne przesyłki przyjęte do transportu przez Przewoźnika.
  • d) Klient bez porozumienia z Usługodawcą wyda Przewoźnikowi dyspozycję mającą wpływ na koszty Usługi.

Wysokość opłat dodatkowych określa CENNIK »."

30 maja 2019 r.

W dniu 30 maja 2019 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§3 Usługi świadczone przez przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy InPost, 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis),Poczty Polskiej oraz Ambro Express i 15 dni roboczych dla firm K-EX (Geis Parcel), Patron Service oraz RÖHLIG SUUS od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express.” został zmieniony na „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Poczty Polskiej oraz Ambro Express i 15 dni roboczych dla firm InPost, K-EX (Geis Parcel), Patron Service oraz RÖHLIG SUUS od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express.”

28 maja 2019 r.

W dniu 28 maja 2019 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§1 Postanowienia Ogólne” punkt: „2. W regulaminie zostały użyte następujące definicje:” pozycja „m)” dodano pozycję „https://ambroexpress.pl”

W „§3 Usługi świadczone przez przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy InPost, 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis) oraz Poczty Polskiej i 15 dni roboczych dla firm K-EX (Geis Parcel), Patron Service oraz RÖHLIG SUUS od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską oraz RÖHLIG SUUS.” został zmieniony na „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy InPost, 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis),Poczty Polskiej oraz Ambro Express i 15 dni roboczych dla firm K-EX (Geis Parcel), Patron Service oraz RÖHLIG SUUS od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express.”

W „§3 Usługi świadczone przez przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską oraz RÖHLIG SUUS tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).” został zmieniony na „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską,RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).”

25 kwietnia 2019 r.

W dniu 25 kwietnia 2019 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§1 Postanowienia Ogólne” punkt: „2. W regulaminie zostały użyte następujące definicje:” pozycja „m)” dodano pozycję „https://www.paczkawruchu.pl/”

22 lutego 2019 r.

W dniu 22 lutego 2019 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§3 Usługi świadczone przez przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost, 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis) oraz Poczty Polskiej i 15 dni roboczych dla firm K-EX (Geis Parcel) oraz RÖHLIG SUUS od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską oraz RÖHLIG SUUS.” został zmieniony na „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy InPost, 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis) oraz Poczty Polskiej i 15 dni roboczych dla firm K-EX (Geis Parcel), Patron Service oraz RÖHLIG SUUS od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską oraz RÖHLIG SUUS.”

18 lutego 2019 r.

W dniu 18 lutego 2019 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost oraz 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel) w przypadku pobrania Standard, ETL (Geis) oraz Poczty Polskiej od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz Pocztę Polską.” został zmieniony na „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost, 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis) oraz Poczty Polskiej i 15 dni roboczych dla firm K-EX (Geis Parcel) oraz RÖHLIG SUUS od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską oraz RÖHLIG SUUS.”

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz Pocztę Polską tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).” został zmieniony na „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską oraz RÖHLIG SUUS tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).”

19 grudnia 2018 r.

W dniu 19 grudnia 2018 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§1 Postanowienia ogólne” punkt: 3, pozycja m) „Regulamin Przewoźnika – właściwy dla poszczególnych Przewoźników regulamin dostępny pod adresem": usunięto pozycję https://www.pekaes.pl/pl »

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „6.Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost oraz 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel) w przypadku pobrania Standard, ETL (Geis), PEKAES oraz Poczty Polskiej od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), PEKAES oraz Pocztę Polską. ” został zmieniony na „Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost, 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis) oraz Poczty Polskiej i 15 dni roboczych dla firmy K-EX (Geis Parcel) od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz Pocztę Polską."

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „7.Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), PEKAES oraz Pocztę Polską tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).” został zmieniony na „Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz Pocztę Polską tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD)."

W dniu 6 grudnia 2018 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§6 Reklamacje” punkt: „3.Reklamacje dotyczące niewłaściwie wykonanej usługi lub jej kosztów należy zgłaszać przez formularz kontaktowy ».” został zmieniony na „Reklamacje dotyczące niewłaściwie wykonanej usługi lub jej kosztów należy zgłaszać przez formularz kontaktowy », zamieszczając uzupełniony formularz reklamacyjny znajdujący się tutaj."

27 sierpnia 2018 r.

W dniu 27 sierpnia 2018 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§1 Postanowienia Ogólne” punkt 2, pozycja: „b) Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonała rejestracji w Serwisie.” została zmieniona na „b) Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która dokonała rejestracji w Serwisie.”

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost oraz 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), PEKAES oraz Poczty Polskiej od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), PEKAES oraz Pocztę Polską.” został zmieniony na „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost oraz 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel) w przypadku pobrania Standard, ETL (Geis), PEKAES oraz Poczty Polskiej od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), PEKAES oraz Pocztę Polską.”

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), PEKAES oraz Pocztę Polską tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).” został zmieniony na „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel) w przypadku pobrania Standard, ETL (Geis), PEKAES oraz Pocztę Polską tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).”

24 lipca 2018 r.

W dniu 24 lipca 2018 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§1 Postanowienia Ogólne” punkt: „2. W regulaminie zostały użyte następujące definicje:” pozycja „m)” dodano pozycję „https://www.poczta-polska.pl”

W „§1 Postanowienia Ogólne” punkt: „2. W regulaminie zostały użyte następujące definicje:” pozycja „m)” zmieniono pozycję: z „https://inpost.pl/pl/pomoc/cenniki-i-regulaminy/regulaminy” na „https://inpost.pl”

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost oraz 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz PEKAES od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz PEKAES.” został zmieniony na „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost oraz 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), PEKAES oraz Poczty Polskiej od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), PEKAES oraz Pocztę Polską.”

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz PEKAES tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).” został zmieniony na „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), PEKAES oraz Pocztę Polską tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).”

4 czerwca 2018 r.

W dniu 4 czerwca 2018 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost oraz 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT oraz PEKAES od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT oraz PEKAES.” został zmieniony na „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost oraz 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz PEKAES od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz PEKAES.”

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT oraz PEKAES tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).” został zmieniony na „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz PEKAES tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).”

1 czerwca 2018 r.

W dniu 1 czerwca 2018 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§1 Postanowienia Ogólne” punkt: „1. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług przez spółkę CWK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Rybnej 18, 82-300 Elbląg, KRS 0000661744, NIP 5783123588, REGON 366475426, e-mail: [email protected], właściciela serwisu internetowego www.taniejniebedzie.pl. został zmieniony na „1. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług przez spółkę CWK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy al. Grunwaldzkiej 77C/3A, 82-300 Elbląg, KRS 0000661744, NIP 5783123588, REGON 366475426, e-mail: [email protected], właściciela serwisu internetowego www.taniejniebedzie.pl.

W „§4 Ceny i płatności” punkt: „6. Klient może zażądać zwrotu środków zgromadzonych na Koncie Prepaid. Środki zostają przelane na wskazany rachunek bankowy. Żądanie zwrotu środków z Konta Prepaid musi być w formie pisemnej, wysłane na adres Taniejniebedzie.pl ul. Rybna 18 82-300 Elbląg. Jeżeli Usługodawca nie jest osobą fizyczną, zwrot środków nastąpi po przysłaniu pisemnego oświadczenia o otrzymaniu korekty faktury. Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 30 dni roboczych od spełnienia powyższych warunków.” został zmieniony na „6. Klient może zażądać zwrotu środków zgromadzonych na Koncie Prepaid. Środki zostają przelane na wskazany rachunek bankowy. Żądanie zwrotu środków z Konta Prepaid musi być w formie pisemnej, wysłane na adres Taniejniebedzie.pl al. Grunwaldzka 77C/3A 90-562 Łódź. Jeżeli Usługodawca nie jest osobą fizyczną, zwrot środków nastąpi po przysłaniu pisemnego oświadczenia o otrzymaniu korekty faktury. Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 30 dni roboczych od spełnienia powyższych warunków.”

W „§8 Odstąpienie od umowy” punkt: „3. W celu odstąpienia od umowy należy wysłać na adres Taniejniebedzie.pl ul. Rybna 18 82-300 Elbląg stosowne oświadczenie.” został zmieniony na „3. W celu odstąpienia od umowy należy wysłać na adres Taniejniebedzie.pl al. Grunwaldzka 77C/3A 82-300 Elbląg stosowne oświadczenie.”